آداب بحث كردن در فضاى مجازى را ياد بگيريم

آداب بحث كردن در فضاى مجازى را ياد بگيريم

یکی از بندهای ابلاغیه‌ی رهبر انقلاب درباره‌ی فضای مجازی، اشاره به اهمیت 《فرهنگ‌سازی، آموزش و افزایش آگاهی و مهارت‌های عمومی》 است. ایشان همچنین بارها به مناسبت‌های گوناگون بر استفاده درست از این فضا و پرهیز از تبعات منفی این حوزه اشاره داشته‌اند. به همین علت تحریریه‌ی سبک زندگی به مرور به انتشار مطالبی در حوزه #سواد_رسانه ای می‌پردازد.
هیچ‌کس نمی‌گوید من بی‌اخلاقم! برعکس؛ همه ادعای اخلاق‌مداری دارند و همدیگر را هم به رعایت اخلاق دعوت می‌کنند؛ در فضای مجازی هم اغلب افراد، ظاهرا اسوه انسانیت و الگوی شهروند بااخلاق هستند. اما آنچه در عمل دیده می‌شود، چیز دیگری است. متأسفانه در فضای مجازی، و خصوصا در بحث‌های سیاسی، بستری فراهم است که افراد به سادگی به يكديگر توهین کنند و تهمت بزنند. در حالی که اکنون، بیش از هر زمان دیگری، به حفظ وحدت ملی و اجتماعی نیاز داریم. پس بهتر است نکاتی را درباره اخلاق بحث کردن در فضای مجازی رعایت کنیم وبه این دلیل که بحث‌های شدید و چالش‌برانگیز، اکثرا در حوزه مسائل سیاسی در می‌گیرد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.